FAQ Geld-terug-actie Scoupy Valess Crispy Sticks

Tot wanneer is deze actie geldig? 
De geld-terug-actie loopt van 14-11-2019 t/m 27-11-2019. Dit betekent dat er na deze einddatum geen verzoeken meer tot uitbetaling van het aankoopbedrag in behandeling worden genomen.

Is de actie bij alle winkels geldig? 
Ja, deze actie is geldig bij elk verkooppunt van Valess Crispy Sticks 160 gr. Je moet door middel van de kassabon aantoonbaar kunnen maken dat je het product hebt gekocht. Valess Crispy Sticks 160 gr zijn verkrijgbaar bij Albert Heijn, Jumbo, Boni, Deen, Dekamarkt, Dirk, Hoogvliet, MCD, Poiesz, Spar en Vomar. Het assortiment kan per winkel verschillen.

Waar vind ik de actievoorwaarden? 
Klik hier voor de actievoorwaarden. 

Hoe vaak mag ik meedoen aan de actie? 
Per account/persoon/rekeningnummer kun je maximaal 1 keer deelnemen aan de geld-terug-actie Valess Crispy Sticks 160 gr.

Geldt de actie voor alle Valess producten? 
Nee, de actie is alleen geldig voor Valess Crispy Sticks 160 gr.

Mijn geld-terug-actie wordt niet goedgekeurd, wat kan ik doen? 
Je kunt slechts één keer per account/persoon/rekeningnummer deelnemen aan de Actie. Heb je nog niet eerder meegedaan aan de actie, is jouw rekeningnummer nog niet gebruikt en is de code volgens jou wel juist? Neem dan contact op met Scoupy (klantenservice@scoupy.com). Houd hier altijd je kassabon bij de hand.

Ik woon in België, kan ik toch deelnemen aan deze actie? 
Het is helaas niet mogelijk om via de website je geld terug te vragen indien je niet woonachtig bent in Nederland. Daarnaast moet je in het bezit zijn van een Nederlands IBAN rekeningnummer om deel te kunnen nemen aan de geld-terug-actie. 

Ik heb geen computer, kan ik dan meedoen? 
Je hebt een mobiel apparaat nodig, dit hoeft geen computer te zijn, maar kan ook een mobiele telefoon of tablet zijn, zodat je je kassabon digitaal kunt insturen. Fysieke bonnen worden niet in behandeling genomen. 


Via welke kanalen kan ik meedoen met de geld-terug actie? 
Je kunt meedoen via de website van optimel.nl/nl/l/geld-terug-acties/. Deze actie wordt via meerdere websites/online applicaties (Eurosparen en Scoupy) verspreid. In totaal kun je per persoon (per kassabon, IBAN-nummer en e-mail adres) slechts één keer met deze actie meedoen, ongeacht de website/online applicatie. Genoemde gegevens van deelnemers zullen ter controle hiervan in het goedkeuringsproces gebruikt worden.

Hoe lang duurt het voordat ik het geld op mijn rekening ontvang? 
We streven ernaar om binnen 2 werkdagen het geld over te maken. Let hierbij op dat het per bank verschilt hoe snel het bedrag op je rekening staat. Indien je het bedrag niet kunt vinden op je bankoverzicht na deze 2 werkdagen, neem dan contact op met Scoupy (klantenservice @scoupy.com).

Ik heb de bevestigingsmail (nog) niet ontvangen. Hoe kan dit? 
Vermoedelijk is deze e-mail in je spamfilter terecht gekomen. Hierdoor wordt de e-mail automatisch verplaatst naar het postvak voor ongewenste berichten. Is de bevestigingsmail hier ook niet terug te vinden? Neem dan contact met Scoupy (klantenservice@scoupy.com).

Wat staat er op mijn bank- giro afschrift vermeld? 
Op je bank of giro afschrift herken je de uitbetaling van deze actie aan de volgende omschrijving: Scoupy B.V.

Waar kom ik meer te weten over de producten van Valess? 
Je vindt alle informatie over de producten van Valess op de website van Valess: www.valess.nl

Moet ik deelnemen aan het spaarprogramma Eurosparen als ik mee wil doen met deze geld-terug-actie? 
Nee, dit moet niet.

Moet ik een (Eurosparen) account hebben om mee te kunnen doen aan de geld-terug-actie? 
Nee, dit is voor deze geld-terug-actie niet nodig, omdat afhandeling via Scoupy verloopt. 

Het antwoord op mijn vraag staat niet op de website. Hoe kan ik jullie bereiken? 
Kijk voor meer veel gestelde vragen op https://klantenservice.scoupy.nl/support/home. Staat het antwoord niet in de veel gestelde vragen of actievoorwaarden, neem dan contact op met Scoupy (klantenservice@scoupy.com). Wij doen onze uiterste best je zo spoedig mogelijk te antwoorden.