product image
  • De mix van 6 verschillende kleuren geeft een vrolijke sfeer bij iedere gelegenheid. Combineer de 6 verschillende prints tot een stijlvol geheel.

    Bezorgen & Retourneren
    Levertijd: 3 werkdagen
    Gratis levering
    Retourneren: Kosteloos binnen 14 dagen

  • Partner voorwaarden
    1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de aanbieding van het product via het Eurosparen spaarprogramma.
    1.2 Door het plaatsen van een bestelling geeft u te kennen dat u met de leverings- en betalingsvoorwaarden akkoord gaat. Touch Incentive Marketing behoud zich het recht voor haar leverings- en/of betalingsvoorwaarden na het verstrijken van de looptijd te wijzigen.
    1.3 Van het in deze algemene voorwaarden bepaalde kan uitsluitend worden afgeweken indien dit uitdrukkelijk schriftelijk is overeengekomen en in welk geval de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden onverkort van kracht blijven.

    Levering
    2.1 Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt.
    2.2 Levering zal plaatsvinden binnen 3 werkdagen. Tenzij op de website anders is aangegeven. Indien de levertijd tot 7 werkdagen niet zal worden gehaald, zal de klant een e-mail van Touch Incentive Marketing ontvangen waarin de juiste levertijd wordt vermeld. In dat geval heeft de klant de bevoegdheid om de overeenkomst met Touch Incentive Marketing te ontbinden, door dit schriftelijk (via fax, brief of e-mail) aan Touch Incentive Marketing te melden. Touch Incentive Marketing zal een leveringstermijn van maximaal 30 dagen overeenkomen.
    2.3 Alle op de website genoemde termijnen zijn indicatief. Aan de genoemde termijnen kunnen derhalve geen rechten worden ontleend.
    2.4 Eventuele reeds door de klant gedane betalingen worden zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen veertien werkdagen nadat Touch Incentive Marketing het in voorgaande artikel (artikel 2.2) genoemde verzoek tot ontbinding van de overeenkomst heeft ontvangen, op de bank- of girorekening van de klant teruggestort.
    2.5 Nadat de klant het door hem/haar bestelde artikel heeft ontvangen, heeft de klant de bevoegdheid om binnen zeven (7) werkdagen na de ontvangst van dit artikel, de onderliggende overeenkomst met Touch Incentive Marketing te ontbinden. De klant hoeft hiervoor geen reden op te geven.
    2.6 Indien de klant de overeenkomst ingevolge artikel 2.5 van deze algemene voorwaarden wenst te ontbinden, dient de klant dit schriftelijk (via e-mail, brief of fax) aan Touch Incentive Marketing te melden. De klant dient het artikel in de juiste en ongeschonden verpakking, na overleg met Touch Incentive Marketing, terug te sturen naar een door Touch Incentive Marketing vastgesteld adres. De klant dient in dit geval zelf de kosten van en het risico voor het verzenden te dragen.
    2.7 Indien de klant reeds enige betalingen heeft verricht op het moment dat de klant de overeenkomst met Touch Incentive Marketing ingevolge artikel 2.5 van deze algemene voorwaarden heeft herroepen, zal Touch Incentive Marketing deze betalingen binnen veertien (14) werkdagen nadat Touch Incentive Marketing het door de klant geretourneerde artikel heeft ontvangen, aan de klant terugbetalen.
    2.8 Touch Incentive Marketing behoudt zich het recht om geretourneerde artikelen te weigeren of om slechts een gedeelte van het reeds betaalde bedrag te crediteren, wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is geopend, gebruikt of door de schuld van de klant (anders dan die van Touch Incentive Marketing of de leverancier van het artikel) is beschadigd.
    2.9 Indien een artikel wordt geretourneerd dat naar het oordeel van Touch Incentive Marketing schade heeft opgelopen die aan een handeling of nalatigheid van de klant te wijten is of anderszins voor risico van de klant komt, zal Touch Incentive Marketing de klant hiervan schriftelijk (via fax, brief of e-mail) in kennis stellen. Touch Incentive Marketing heeft het recht om de waardevermindering van het artikel als gevolg van deze schade van het aan de klant terug te betalen bedrag in te houden.

    Prijzen
    3.1 Alle prijzen op de website genoemd zijn in euro's en inclusief 21% omzetbelasting (BTW). Voor bestellingen in Nederland wordt een bijdrage in de handling- en verzendkosten van €5,95 per bestelling in rekening gebracht, tenzij anders vermeld of schriftelijk overeengekomen. Voor artikelen die als zogenoemde briefpost kunnen worden verstuurd (m.a.w. door de brievenbus kunnen) wordt een bijdrage in de handling- en verzendkosten van €2,50 per bestelling in rekening gebracht, tenzij anders vermeld of schriftelijk.
    3.2 Prijzen worden binnen de looptijd van de aanbieding niet verhoogd, tenzij wettelijke maatregelen dit noodzakelijk maken of indien de fabrikant tussentijdse prijsverhogingen doorvoert.
    3.3 Alle prijzen op de website zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.

    Privacy
    4.1 Indien u een bestelling plaatst bij Touch Incentive Marketing, dan worden uw gegevens opgenomen in het klantenbestand van Touch Incentive Marketing. Touch Incentive Marketing houdt zich aan de Wet Persoonsregistraties en zal uw gegevens niet verstrekken aan derden.
    4.2 Touch Incentive Marketing respecteert de privacy van de gebruikers van de website en draagt zorg voor een vertrouwelijke behandeling van uw persoonlijke gegevens.
    4.3 Touch Incentive Marketing maakt geen gebruik van een mailinglijst.
    4.4 Door de klant ingevoerde persoonlijke gegevens zullen worden opgenomen in een bestand. Deze gegevens zullen worden gebruikt voor de uitvoering van de bestelling van de klant. Deze gegevens zullen niet worden verstrekt aan derden.

    Garanties
    5.1 Touch Incentive Marketing staat ervoor in dat de geleverde artikelen aan de overeenkomst beantwoorden en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties, en staat daarmede in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde artikel.
    5.2 De garantietermijn van Touch Incentive Marketing komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. Deze garantie geldt niet in geval het gebrek is te wijten aan 1. nagelaten verzorging, of 2. opzettelijke beschadiging, of 3. onoplettendheid.
    5.3 Aanspraak op garantie vervalt indien andere dan de door de fabrikant aangewezen service/reparatiediensten herstel- of andere werkzaamheden aan het artikel hebben gepleegd.

    Overeenkomst
    7.1 Een overeenkomst tussen Touch Incentive Marketing en een klant komt tot stand nadat een bestelling of opdracht door Touch Incentive Marketing op haalbaarheid is beoordeeld.
    7.2 Touch Incentive Marketing behoudt zich het recht voor om zonder opgave van redenen bestellingen of opdrachten niet te accepteren of uitsluitend te accepteren onder de voorwaarde dat de verzending geschiedt na vooruitbetaling.

    Overmacht
    9.1 Touch Incentive Marketing is niet aansprakelijk, indien en voor zover haar verbintenissen niet kunnen worden nagekomen ten gevolge van overmacht.
    9.2 Onder overmacht wordt verstaan elke vreemde oorzaak, alsmede elke omstandigheid, welke in redelijkheid niet voor haar risico behoort te komen. Vertraging bij of wanprestatie door onze toeleveranciers, vervoersmoeilijkheden, werkstakingen, overheidsmaatregelen, vertragingen in de aanvoer, nalatigheden van leveranciers en/of fabrikanten van Touch Incentive Marketing. alsmede van hulppersonen, ziekte van personeel, gebreken in hulp- of transportmiddelen gelden uitdrukkelijk als overmacht.
    9.3 Touch Incentive Marketing behoudt zich in het geval van overmacht het recht voor haar verplichtingen op te schorten en is tevens gerechtigd de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, dan wel te vorderen dat de inhoud van de overeenkomst zodanig wordt gewijzigd dat uitvoering mogelijk blijft. In geen geval is Touch Incentive Marketing gehouden enige boete of schadevergoeding te betalen.

    Communicatie
    10.1 Touch Incentive Marketing is op geen enkele manier aansprakelijk voor misverstanden, beschadigingen, vertragingen of niet duidelijk overkomen van bestellingen en mededelingen ten gevolge van het gebruik van internet of enig ander communicatiemiddel in het verkeer tussen de klant en Touch Incentive Marketing, danwel tussen Touch Incentive Marketing en derden, voor zover betrekking hebbend op de relatie tussen de klant en Touch Incentive Marketing.

    Klachten
    11.1 Alle klachten in verband met de levering, kwaliteit, hoedanigheid van het artikel of iedere andere klacht, zullen door Touch Incentive Marketing serieus in behandeling worden genomen.
    11.2 De klant dient een klacht schriftelijk kenbaar te maken bij Touch Incentive Marketing (via fax, brief of e-mail (eurosparen@touchincentive.nl).
    11.3 Touch Incentive Marketing zal binnen tien (10) werkdagen de klacht proberen op te lossen. Touch Incentive Marketing zal de klant hierover schriftelijk (via fax, brief of e-mail) berichten.

    Intellectuele en industriële eigendomsrechten
    12.1 De klant dient alle intellectuele en industriële eigendomsrechten die rusten op de door Touch Incentive Marketing geleverde zaken geheel en onvoorwaardelijk te respecteren.
    12.2 Touch Incentive Marketing garandeert niet dat de aan de klant geleverde zaken geen inbreuk maken op enig intellectueel en/of industrieel eigendomsrecht van derden en aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid in geval van enige aanspraak van derden gebaseerd op de stelling dat met een door Touch Incentive Marketing geleverde zaak inbreuk wordt gemaakt op enig recht van een derden.

    Diversen
    13.1 Indien de klant aan Touch Incentive Marketing schriftelijk opgave doet van een adres, is Touch Incentive Marketing gerechtigd alle bestellingen te verzenden aan het desbetreffende adres, totdat de klant Touch Incentive Marketing een nieuw adres heeft doorgegeven.
    13.2 Touch Incentive Marketing is bevoegd bij de uitvoering van de bestelling(en) van de klant gebruik te maken van derden.

    Toepasselijke recht en geschillenregeling
    14.1 Op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten van Touch Incentive Marketing is het Nederlands recht van toepassing.
    14.2 Van geschillen, voortvloeiende uit een overeenkomst tussen Touch Incentive Marketing en klant, welke niet in onderling overleg kunnen worden opgelost, neemt de bevoegde rechter binnen het arrondissement 's-Gravenhage kennis, tenzij Touch Incentive Marketing er de voorkeur aan geeft het verschil aan de bevoegde rechter van de woonplaats van de klant te onderwerpen, en met uitzondering van die geschillen die behoren tot de competentie van de kantonrechter.

  • Mijn vouchercode doet het niet, bij wie kan ik terecht?
    Indien uw code niet werkt kunt u terecht bij de Klantenservice van Touch via 010 - 204 30 46.
    Hoeveel betaal ik aan verzendkosten?
    De verzendkosten verschillen per product en staan aangegeven bij het product. Wanneer je meerdere producten besteld worden de hoogste verzendkosten berekend.
    Kan ik meerdere bestellingen plaatsen?
    Ja, je kunt zoveel bestellingen plaatsen als je wilt. Je ontvangt alleen de aangegeven korting wanneer je over voldoende Eurosparen-euro's beschikt. Je  kunt een artikel maximaal 10 keer per order bestellen.
    Ik heb een klacht, vraag of opmerking over mijn bestelling.
    Voor vragen, klachten en/of opmerkingen over reeds bestelde en thuisbezorgde producten neem je contact op met Touch Incentive Marketing via klantenservice@touchincentive.nl
    Overige vragen?
    Voor overige vragen kan je contact opnemen met klantenservice@touchincentive.nl

Livellara - Glasset Carnival 6-delig

Deze sprankelende speelse drinkglazen maken een feest van je tafel. Serveer er een heerlijke cocktail in of gebruik ze als waterglas.

Aantal

Aantal

€ 69.95 42.00
+ 27.95 Eurosparen-euro’s

* Dit product heeft een verwachte levertijd van 3 werkdagen

± 3 werkdagen levertijd

753

Eurospaarders bekeken dit ook

Eurosparen Hardloper
Online betalen via je eigen bank